Specialklubben for Continental & Old English Bulldog

Klubben

Specialklubben for Continental & Old English Bulldog er en specialklub der samarbejder med Dansk Kennel Klub, og er for os, som ikke kan få nok af de rynkede muler, de ildelugtende prutter og charme, selvtillid og lækker pels!

Vi arbejder for at få mere viden om racernes sundhed såvel fysisk som mentalt, ligesom vi også arbejder på, at få mere ensartethed i racerne via målrettet avlsarbejde i tæt samhørighed med racestandarderne.

Samtidig ser vi klubben som en mulighed for at samles og dele vores fælles passion og interesse for disse vidunderlige racer.

Vi har et mål om at holde træf både på Sjællands - og Jyllandssiden en gang om året, og klubben afholder ligeledes også et par klubudstillinger om året, henholdsvist også både øst og vest for broen.

Brænder der en lille ildsjæl i dig for at være med til at arbejde for racerne, så tøv ikke med at kontakte klubben.