Specialklubben For Continental & Old English Bulldog

Persondata

Denne fortrolighedserklæring vedrører Specialklubben for Continental & Old English Bulldog (SfCOEB)

Hvorfor registrerer SfCOEB dine data?

SfCOEB registrerer medlemmers navn, adresse, telefonnummer og E-mail adresse

• For at informere medlemmer om fremtidige arrangementer som vedrører Specialklubben for Continental & Old English Bulldog
  • For at se hvem der er medlem og hvem der har medlems rettigheder.
  • For at registrere ejerskab og hunde

Hvem ser dine data

Personlig data er kun tilgængelig for bestyrelsesmedlemmer som skal have adgang til databasen, for at udføre deres arbejde.

Personlig data vil ikke blive delt med andre personer eller organisationer.

Opbevarings periode

Dine data vil blive opbevaret så længe som du er medlem af SfCOEB

Indsigt, berigtigelse og sletning af personlig data

Hvis du vil se hvad SfCOEB har af registreringer på dig, eller har ændringer til samme, er du velkommen til at kontakte os.

Hvis du ikke længere er medlem, kan vi slette dine data efter anmodning.

Klage

Hvis du vil klage over måden SfCOEB opbevarer dine personlige data, er du velkommen til at kontakte os.

Billeder

Ved forskellige begivenheder vil der blive taget fotos og ind imellem film, på vegne af SfCOEB. Disse billeder kan blive offentliggjort på vores hjemmeside eller sociale medier for at promovere.

Hvis du gør indsigelse mod offentliggørelse af billede hvorpå du kan genkendes, før offentliggørelse, vil billedet ikke blive offentliggjort.

Hvis du gør indsigelse mod offentliggørelse af billede hvorpå du kan genkendes, efter offentliggørelse, vil billedet blive slettet eller sløret.

SfCOEB´s  hjemmeside bruger ikke Google Analytics eller Facebook søgere, eller andet software til at følge dine internet aktiviteter..