Specialklubben for Continental & Old English Bulldog

Bliv medlem af klubben

VIGTIGT

Det er meget vigtigt, at du laver indbetaling via netbank eller mobilpay, samtidig med at du udfylder formularen herunder.

Indbetaling skal ske til:

Reg.nr. kontonr. 7933 1077499

Mobilpay - Boks 1236EN

BIC/SWIFT AAKRDK22

IBAN DK2079330001077499

Du er ikke indmeldt, hvis kassereren ikke kan se din indbetaling på klubbens konto senest 3 dage efter vi har modtaget formularen. BEMÆRK: Du får ikke en bekræftigelse på din indmeldelse med det samm, men du modtager en velkomstmail fra vores Kasserer så hurtigt som muligt.

Medlemskabet følger kalenderåret og opkræves 1/1.. Tegnes medlemsskab efter d. 1. August betales 1/2 kontingent for indeværende år.

Priser:

Enkelt medlemsskab 400 kr.

Husstandsmedlemsskab 500 kr.

Børnemedlemskab 200 kr. pr. barn

Hvalpekøber indmeldt af opdrætter:

Enkelt medlemsskab 200 kr.

Husstandsmedlemsskab 250 kr.

Husk ved indmelding af husstandsmedlemskab, at opgive begge navne på de medlemmer som medlemskabet dækker.

Efter 1. August betales 1/2 kontingent.

Enkelt medlemsskab 400 kr.
Husstandsmedlemsskab 500 kr.
Børnemedlemsskab 200 kr.
Hvalpekøber indmeldt af opdrætter (enkelt medlemsskab 200 kr.)
Hvalpekøber indmeldt af opdrætter (husstandsmedlemsskab 250 kr.)

Der er mange gode grunde til at melde sig ind i klubben:

~ Vigtigst af alt: Ingen klub uden medlemmer. Ingen klub, ingen til at passe på vores skønne racer og det er der i den grad brug for.

~ Man optjener point i årskonkurrencerne

~ Man kan erhverve klubcertikater

~ Man kan opnå klubtitler

~ Man får eksklusive rabatter hos vores samarbejdspartner bl..a hos Vestermose Dyreklinik, Parkens Dyr Næstved og DogGear By ME

~ Man kan melde sine hvalpekøbere ind til specialpris

~ Man modtager spændende nyhedsbreve

~ Rabatter ved deltagelse i klubbens arrangementer så som webinare, mentalbeskrivelse osv.

~ Man får adgang til klubbens lukkede facebookgruppe og login til medlemssiden her på hjemmesiden hvor referater, regnskab mm. kan læses.

Og meget meget mere.